EGUTEGIA

2020(e)ko urtarrilaren 7(a), asteartea

Errege maguak nire amamaren etxean

Errege maguetan beti egoten naiz egun osoa nire amamaren etxean, nire osaba-izekoekin eta lehengusinekin. Goizean joaten naiz, 12:00tan edo gutxi gora behera. Nire amamaren etxean errege maguak pasatzen dira hortik eta heltzen naizenean opariak hartzen ditugu. Niri opari zidaten aurikular batzuk eta liburu bat. Liburua holan deitzen da: el asesinato de la profesora de ciencias. Horaindik ez naiz hasi irakurtzen baina dirudi liburu hona dela. Gero, arratsaldean, nire lehengusinaren etxera joaten gara roskoiak jateko, eta Getxon bizi diren bigarren lehengusinak etortzen dira. Gara asko eta gainera bat urteko neska bat dago eta oso ederra da. Errege maguak opari asko ekarri didate eta espero dut zuei ere.

Esther naiz



iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina